
INFORMATOR UCZESTNIKA SYLWESTER Z DWÓJKĄ 2025
31 GRUDNIA 2025 R
PL. SŁAWIKA I ANTALLA (POD SPODKIEM)
PROGRAM IMPREZY
17:30-18:00 – rozpoczęcie imprezy masowej/ otwarcie bram dla publiczności
18:00 – 19:00 napływ publiczności
19:30 – część koncertowo-artystyczna
01:00 – zakończenie
01:00 – 02:00 rozejście się publiczności
03:00 – zamknięcie bram
WSTĘP NA IMPREZĘ
wstęp na imprezę „Sylwester z Dwójką 2025” jest bezpłatny, nie jest wymagane posiadanie wejściówki ani biletu.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W IMPREZIE?
Wstęp na imprezę jest bezpłatny. Organizator imprezy masowej: Telewizja Polska miejsce imprezy: Katowice, plac Sławika i Antalla 1 (plac pod Spodkiem)
TERMIN IMPREZY MASOWEJ I WEJŚCIE
od 31.12.2025 godz. 18.00 do 1.01.2026 godz. 02:00.
Nie ma ograniczeń wiekowych. Osoby małoletnie uczestniczą w wydarzeniu pod opieką osoby pełnoletniej, dzieci do lat 13 pod opieką rodziców.
Wejście na teren imprezy masowej możliwe będzie od godziny 18:00. Organizatorzy sugerują przybycie na teren imprezy najwcześniej, jak to możliwe. Wejście dla publiczności odbywać się będzie bramami:
brama 1 - al. W. Korfantego (od strony Lodowiska)
brama 2 - ul. W. Roździeńskiego
brama 3 - al. W. Korfantego (od strony rynku)
brama 4 - ul. Chorzowska
Osoby wybierające się na imprezę sylwestrową na plac Sławika i Antalla powinny mieć na uwadze możliwe utrudnienia drogowe / korki drogowe w aglomeracji śląskiej oraz ograniczenia w komunikacji miejskiej.
CZEGO NIE MOŻNA WNOSIĆ NA TEREN IMPREZY?
- Broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów
- materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, rac, petard, sztucznych ogni
- materiałów pożarowo niebezpiecznych
- napojów alkoholowych
- środków odurzających lub substancji psychotropowych
- plastikowych, szklanych lub metalowych pojemników lub puszek, w tym butelek i puszek z napojami
- symboli lub barw klubów sportowych w jakiejkolwiek postaci
- dronów lub jakichkolwiek innych urządzeń latających
- profesjonalnych aparatów fotograficznych, kamer wideo, statywów, selfie stick’ów, tabletów, laptopów, wszelkich urządzeń audio-video (z wyłączeniem telefonów komórkowych)
- toreb i plecaków większych od formatu a4, walizek
- przedmiotów z ostrym zakończeniami
- balonów, wskaźników laserowych, urządzeń emitujących dźwięk oraz innych elementów mogących zakłócić produkcję telewizyjną imprezy
- rowerów, skuterów, hulajnóg oraz motocykli
- zwierząt
pełna lista przedmiotów zakazanych znajduję się w regulaminie imprezy.
CZY NA TEREN IMPREZY BĘDZIE MOŻNA WNIEŚĆ JEDZENIE ORAZ NAPOJE?
Nie. Zakup napojów oraz jedzenia będzie możliwy w punktach gastronomicznych.
Płatność realizowana będzie przy użyciu kart płatniczych oraz gotówki.
Informacje dodatkowe:
- organizator nie przewiduje depozytów
- informacje w informatorze ważne na dzień – 1.12.2025 r.
- organizator nie zapewnia parkingu dla uczestników imprezy
- podczas imprezy będą używane urządzenia laserowe oraz światła stroboskopowe
DZIECI
Dzieci powinny przebywać na terenie imprezy pod opieką dorosłych.
Ważne jest, aby każde dziecko miało białą opaskę bezpieczeństwa! Opaski bezpieczeństwa dostępne będą przy każdym wejściu na teren imprezy. Na opasce należy wpisać numer telefonu kontaktowego rodzica. W trosce o bezpieczeństwo uczestników wstęp na teren imprezy z wózkami dziecięcymi i innymi przedmiotami mogącymi utrudnić ewakuację nie jest możliwy. Uczestnik imprezy może być narażony na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków mogących spowodować uszkodzenie słuchu. Prosimy o zabezpieczenie nauszników.
INFORMACJE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Organizatorzy informują, że na terenie imprezy będą przygotowane wydzielone i oznakowane miejsca dla osób niepełnosprawnych (poruszających się na wózkach, mających problemy z poruszaniem się, niewidomych) wraz z opiekunami. Wydzielone miejsca dla niepełnosprawnych znajdują się w sektorach widowni, wjazd wózkami inwalidzkimi na płytę nie będzie możliwy.
TRANSPORT PUBLICZNY
Pod Spodek dotrzesz korzystając z licznych środków publicznego transportu zbiorowego, najwygodniej tramwajem. ZTM w ramach transportu metropolitalnego funkcjonuje kilkadziesiąt linii autobusowych oraz tramwajowych. Rozkłady wszystkich linii można sprawdzić na stronie rj.metropoliaztm.pl w dniu 31.12.2025 r. od godziny 17:30 organizator przy współpracy z ZTM zapewni zwiększenie oferty komunikacji publicznej zarówno przed, w trakcie, jak i po zakończeniu imprezy.
Komunikacja tramwajowa: linie nr 0, 6, 7, 9, 11, 15, 20 zwiększenie pojemności taboru oraz zwiększonej częstotliwości kursów przed imprezą oraz po zakończeniu imprezy.
Komunikacja autobusowa: linie nr m1, m2, m3, m4, m10, m12, m28, 5, 12, 37, 115, 632, 674, 30n, 130n, 297n, 657n, 672n, 911n zwiększenie częstotliwości kursów przed imprezą oraz po zakończeniu imprezy.
Przygotowana dodatkowa oferta przewozowa zapewnia skomunikowanie miast: Chorzów, Świętochłowice, Ruda Śląska, Bytom, Zabrze, Gliwice, Tarnowskie Góry, Siemianowice Śląskie, Piekary Śląskie, Świerklaniec, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Czeladź, Tychy, Mikołów, Łaziska z miastem Katowice.