Dzień Social Media Katowice - Reklama na FB i IG

18 stycznia 2019, piątek, godz. 09.00 - 17.00

Dzień social mediów Katowice MCK 2019

Zapraszamy 18 stycznia do Międzynarodowego Centrum Kongresowego.

5 ekspertów, 5 tematów, 5 punktów widzenia - czyli Dzień Social Media w pigułce ⚡

To zupełnie unikalna formuła wydarzenia! Co ją wyróżnia na tle innych konferencji? 100x większa interakcja, nacisk na (moderowaną) dyskusję i konfrontowanie poglądów z ekspertami 🗣

FORMUŁA:

👉 Każdy z pięciorga ekspertów wypowiada się na pierwszy z tematów (znajdziesz je poniżej).

👉 Po wszystkich wypowiedziach (mini-prezentacjach), następuje dyskusja pomiędzy ekspertami, z udziałem Uczestników.

👉 Następnie przechodzimy do kolejnego tematu i pracujemy według tej samej formuły.

EKSPERCI:

👤 Monika Czaplicka - pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.

👤 Franciszek Bazyli Georgiew - właściciel agencji marketingowej Social Tigers, który karierę zawodową zbudował na Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem.

👤 Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie.

👤 Daniel Kędzierski - CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych.

👤 Piotr Chmielewski - założyciel agencji Social Media Now i organizator pierwszego w Polsce Social Media Weeku. Doradca i szkoleniowiec, który jako jeden z nielicznych w kraju, posiada oba oficjalne Certyfikaty wydane przez FB, potwierdzające kompetencje.


TEMATY TEGOROCZNEJ EDYCJI:

1. Jakich błędów w reklamie na FB i IG unikać? Cele reklamowe, targetowanie i kreacje reklamowe.

2. Zasięgi A.D. 2018: zrozumieć i wykorzystać aktualny algorytm Facebooka.

3. Co działało, a przestało i jak "rozbić bank", czyli najaktualniejsze ciekawostki, triki i growth hacking.

4. Jak mierzyć i optymalizować kampanie reklamowe na FB i Instagramie.

5. Działania B2B oraz "trudne" branże: skuteczne pozyskiwanie leadów przez FB.

_____
Parę słów o poprzednim Dniu Social Media: http://bit.ly/oDniuSocialMedia 

Wydarzenie odbywa się w godzinach: 09:00 - 16:00. Od 16:00 do 17:00 przewidziany jest czas na "Godzinę integracji" - rozmowę z ekspertami i pomiędzy sobą.


Po więcej informacji i zakup biletów, zapraszamy na stronę www: http://dzien.socialmedianow.pl/

Spodek w Katowicach › Skocz do Spodka

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów.

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP Event Center Sp. z o.o.