Dzień Social Media Katowice - Reklama na FB i IG

18 stycznia 2019, piątek, godz. 09.00 - 17.00

Dzień social mediów Katowice MCK 2019

Zapraszamy 18 stycznia do Międzynarodowego Centrum Kongresowego.

5 ekspertów, 5 tematów, 5 punktów widzenia - czyli Dzień Social Media w pigułce ⚡

To zupełnie unikalna formuła wydarzenia! Co ją wyróżnia na tle innych konferencji? 100x większa interakcja, nacisk na (moderowaną) dyskusję i konfrontowanie poglądów z ekspertami 🗣

FORMUŁA:

👉 Każdy z pięciorga ekspertów wypowiada się na pierwszy z tematów (znajdziesz je poniżej).

👉 Po wszystkich wypowiedziach (mini-prezentacjach), następuje dyskusja pomiędzy ekspertami, z udziałem Uczestników.

👉 Następnie przechodzimy do kolejnego tematu i pracujemy według tej samej formuły.

EKSPERCI:

👤 Monika Czaplicka - pracuje w swojej agencji Wobuzz. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu.

👤 Franciszek Bazyli Georgiew - właściciel agencji marketingowej Social Tigers, który karierę zawodową zbudował na Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem.

👤 Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w internecie.

👤 Daniel Kędzierski - CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych.

👤 Piotr Chmielewski - założyciel agencji Social Media Now i organizator pierwszego w Polsce Social Media Weeku. Doradca i szkoleniowiec, który jako jeden z nielicznych w kraju, posiada oba oficjalne Certyfikaty wydane przez FB, potwierdzające kompetencje.


TEMATY TEGOROCZNEJ EDYCJI:

1. Jakich błędów w reklamie na FB i IG unikać? Cele reklamowe, targetowanie i kreacje reklamowe.

2. Zasięgi A.D. 2018: zrozumieć i wykorzystać aktualny algorytm Facebooka.

3. Co działało, a przestało i jak "rozbić bank", czyli najaktualniejsze ciekawostki, triki i growth hacking.

4. Jak mierzyć i optymalizować kampanie reklamowe na FB i Instagramie.

5. Działania B2B oraz "trudne" branże: skuteczne pozyskiwanie leadów przez FB.

_____
Parę słów o poprzednim Dniu Social Media: http://bit.ly/oDniuSocialMedia 

Wydarzenie odbywa się w godzinach: 09:00 - 16:00. Od 16:00 do 17:00 przewidziany jest czas na "Godzinę integracji" - rozmowę z ekspertami i pomiędzy sobą.


Po więcej informacji i zakup biletów, zapraszamy na stronę www: http://dzien.socialmedianow.pl/


Spodek w Katowicach › Skocz do Spodka

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP Event Center Sp. z o.o.