Kongresy medyczne

Międzynarodowe Centrum Kongresowe wielokrotnie sprawdziło się podczas organizacji wydarzeń sektora ochrony zdrowia.  Potencjał obiektu pozwala na komfortową organizację zarówno kongresów dla kilku tysięcy osób, jak i mniejszych konferencji, spotkań, warsztatów i prelekcji.

Organizowanie wydarzeń wiąże się ogromną odpowiedzialnością, a wybór miejsca pozostaje kluczowy dla ogólnego sukcesu i oceny satysfakcji zaproszonych gości. Ceniąc sobie komfort naszych klientów zadbaliśmy o szeroki wachlarz usług, który obejmuje m.in. opiekę Event Managerów przypisanych każdemu wydarzeniu, indywidualną opiekę techników AV, usługi cateringowe, spedycję, czy zabudowę targową i sceniczną.



Bogatą ofertę multimediów Międzynarodowego Centrum Kongresowego uzupełniają cztery mobilne zestawy do wideokonferencji CISCO. Dzięki temu nowoczesnemu systemowi organizatorzy wydarzeń mogą prowadzić rozmowy z partnerami z całego świata. Wydzielone łącze internetowe gwarantuje stabilność i komfort połączenia. Wirtualne spotkania mogą odbywać się zarówno w kameralnych salach konferencyjnych, jak i w pomieszczeniach mieszczących kilkaset osób. Umożliwia to nie tylko bezpośrednie rozmowy, ale również transmisję wykładów, prelekcji, a nawet operacji.



Standard obiektu, wysoka jakość współpracy i obsługi zostały wielokrotnie docenione przez organizatorów, którzy chętnie wracają do MCK organizując kolejne edycje swoich wydarzeń.

Oryginalne wnętrza MCK doskonale sprawdzają się nie tylko podczas całodniowych obrad i wystąpień, ale odpowiednio zaaranżowane stają się ciekawą przestrzenią dla wieczornych bankietów, gali i jubileuszów. Bezpośrednie połączenie obiektu ze Spodkiem pozwala na organizację koncertów rozrywkowych w legendarnej hali, co na długo pozostaje w pamięci uczestników kongresów.

Doświadczony zespół i szereg udanych realizacji pozwala nam przedstawić Państwu również ofertę kompleksowej organizacji wydarzeń: począwszy od systemu rejestracji gości, poprzez stworzenie ciekawej propozycji wydarzeń wieczornych aż po bezpośrednią realizację konferencji czy kongresu.

Lokalizacja obiektu w centrum miasta, doskonałe skomunikowanie Katowic z całym krajem dzięki położeniu na skrzyżowaniu autostrad oraz bezpośrednie sąsiedztwo trzech międzynarodowych portów lotniczych sprawia, że w Międzynarodowym centrum Kongresowym często organizowane są wydarzenia nie tylko ogólnopolskie, ale również międzynarodowe.

Spodek w Katowicach › Skocz do Spodka

Nowa Polityka Prywatności i klauzule informacyjne

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP Event Center Sp. z o.o.